ÇOCUKLAR İÇİN BİLMECE - BULMACA

26 Temmuz 2012 Perşembe

TATLI İLÂÇ


                TATLI İLÂÇ

                 Kokuları sezerim ben
                 Çiçekleri gezerim ben
                 Özlerini süzerim ben
                 Aletsiz, makinasız
                 Araçsız, fabrikasız
                 Allah’ın izniyle
                 Ve O’nun vahyiyle
                 Size tatlı üretirim ben
                
                 Mimar değilim ben
                 Evlerim var altıgen
                 İnek de değilim
                 Ama süt veririm

                 Ağzımda kozum vardır
                 Ayağımda tozum vardır
                 Yapışkan mumum vardır
                 Kalori bende, ısı bende
                 Şifaların hası bende

                 İğnem acıdır
                 İlacım tatlıdır

                 Uçarım vız vız!
                 Kaçarım vız vız!
                 İğnemden sakının
                 Sokarım vız vız!

                                                                        ARI


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder