ÇOCUKLAR İÇİN BİLMECE - BULMACA

18 Temmuz 2012 Çarşamba

KOYUNLARIN KORKULU RÜYASI


                KOYUNLARIN KORKULU RÜYASI*mustafa baydemir

                 Beni ormandan açlık çıkarır
                 Beni gören bağırır
                 Hele ulumamı duyarsa
                 Korkusundan bayılır

                 Dumanlı havayı severim ben
                 Eşek bile benden ürker
                 Beni görünce
                 Korkusundan kulağını diker
                
                 Ben yaşlanınca ancak
                 Köpeklerin maskarası olurum

                 Tüyümü değiştiririm
                 Köyümü değiştiririm                             
                 Huyumu değiştirmem

                 Bana sorarlar:
                 -Ensen neden kalın
                 Ben de derim:
                 -Kendi işimi kendim yaparım

                 Koyun sürüsüne dalarım
                 Güzel bir koyun ararım
                 Köpekle karşılaşınca
                 Hemen kirişi kırarım
                                                       KURT

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder