ÇOCUKLAR İÇİN BİLMECE - BULMACA

18 Temmuz 2012 Çarşamba

İP CAMBAZI

                     İP CAMBAZI*mustafa baydemir

                 Kesersiz, rendesiz
                 Ev yaparım kimsesiz

                 Hem ufak, hem fakirim
                 İnce telli halı dokurum

                 Havalıyım havalı
                 Ben örerim havayı
                 Hiç bir kuş yapamaz
                 Benim yaptığım yuvayı

                 Ben bir ip cambazıyım
                 Cambazların hasıyım

                 İpimi kendim üretirim
                 Ağıma düşenin
                 Nefesini tüketirim
                 Ağımı örerim
                 Defterini dürerim

                 Beğenin, beğenmeyin
                 Bu da benim hünerim:
                 Avımı kafeslerim
                 Kendimi beslerim

                 Kuran’da adıma sure vardır
                 Size ipuçlarım bu kadardır
                                                  ÖRÜMCEK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder